Russekort

• Asle Bråthen (mangler)
    Asle Bråthen noen måneder siden

Det lurer jeg også på. Ble ferdig med russekortet mitt for noen dager siden.

• Mathias Källström
    Mathias Källström noen måneder siden

Ja det burde være klarere. Jeg skulle legge til ekstra russekort igår og det funket helt fint å redigere og lagre, men i og med at det står frist 1 nov er jeg usikker på om jeg får dem?

• Alex Matheson
    Alex Matheson noen måneder siden

Hei! Hvis du redigere kortet i løpet av dagen går de helt fint. Hvis du kommer inn og kan redigere kortet er russekortet ikke sendt til trykk og du vil få kortet så som du lagret de sistgang.

• Magnus Nilsen
    Magnus Nilsen noen måneder siden

Merket først i dag at jeg ikke hadde lagret pakken med de 400 russekortene.. Jeg redigerte de ferdig nå og har betalt alt, tror du det ordner seg?

• Hanna Russedress
    Hanna Russedress noen måneder siden

Det er ikke noe problem Magnus :)

• Magnus Nilsen
    Magnus Nilsen noen måneder siden

takk Hanna! :))

• Didrik Lillefjære
    Didrik Lillefjære noen måneder siden

Jeg fikk melding om at jeg må betale omgående, men har ikke redigert noe russekort her? har et bilde av et ferdigredigert russekort på pcn, men er ikke redigert her eller lagt inn her. hjelp?

• Hanna Russedress
    Hanna Russedress noen måneder siden

Didrik, send en e-post til support@russedress.no så skal vi hjelpe deg :)

• Kristine Boge (mangler)
    Kristine Boge noen måneder siden

Jeg har ikke fått sendt inn russekortet mitt før forleden dag, er det mulighet for å få det på trykk selvom?

• Kristine Boge (mangler)
    Kristine Boge noen måneder siden

Med "sendt" inn mente jeg lagret.

• Kristine Hellem Kristine Hellem
    Kristine Hellem Kristine Hellem et par måneder siden

hvordan får jeg sjekket det ferdige resultatet på russekortet mitt og er det mulig å endre noe på det enda??! :S kriise

• Hanna Russedress
    Hanna Russedress et par måneder siden

Hei! Send en e-post til support@russedress.no så skal vi få sendt dette til deg. Vi vil få funskjonen i løpet av noen få dager. :)

• Joachim Lorentzen
    Joachim Lorentzen et par måneder siden

WTH?! jeg sendte dere en mail og spurte om å få en kopi av russekortet mitt, så er det ikke sånn som jeg har designa det! og JA, jeg fiksa det FØR fristen.

• Hanna Russedress

Hei Joachim! Hvis jeg ikke husker helt fel så har du snakket med Linda hos oss? Hun har sendt deg svar med bilde til deg. :)

• Joachim Lorentzen
    Joachim Lorentzen et par måneder siden

det stemmer :) super service fra dere så langt! :)

• Olav Hundershagen
    Olav Hundershagen et par måneder siden

Har heilt glømt korleis russekortet mitt ser ut. Korleis kan eg finne det ut?

• Joakim Strøm Jensen
    Joakim Strøm Jensen et par måneder siden

Jeg har hentet russe tingene på posten men russekortene mangler, hvor og når får Jeg russekortene?.

Kan noen svare på spørsmålet mitt

• Lise-Marie Rosted (mangler)
      Lise-Marie Rosted et par måneder siden

Hvis du har valgt å få levert klærne hjem, kommer ikke russekortene sammen med de. De kommer i store esker til skolen sammen med de som har valgt å få klærne levert dit.

• Hanna Russedress

Russekortene bli sendt til skolen. Hvis dere ønsker å få bilde på hvordan dere lagret kortet, ta kontakt med support@russedress.no :)

• Kristoffer Ravn
    Kristoffer Ravn et par måneder siden

Hey, henta nettopp buksa og lua på postkontoret. Hvor er russekortene? :F

• Hanna Russedress

"Russekortene bli sendt til skolen", les svar over ;)

• Håkon Grønning (mangler)
    Håkon Grønning et par måneder siden

Får vi noen melding om at russekortene har kommet til skolen for oss som har bestilt klærne hjem, eller må vi dra dit å spørre etter dem? Vet du noe om dette?

• Nicolaj Nordstrand
    Nicolaj Nordstrand et par måneder siden

tror det russestyret som tar seg av russekortene.

• Ryan Wahl
    Ryan Wahl et par måneder siden

Russekortene kommer samla til skolen, så blir det delt klassevis elr styret deler ut på ett slags vis!

Noen som har bestilt innen klarna og betaler der?? Å vet om russeklærne kommer til skola elr om det blir sendt hjem/postkontoret..??

• Hanna Russedress

Russekortene blir sendt til skolen, ta kontakt med russetsyret for at få utdelt disse. Det kommer samlet med står veldig tydelig klasse og navn på :) Hvor klænr blir sendt ser du i handlevognen :)

• Sivert Nikolai Solum
      Sivert Nikolai Solum et par måneder siden

Vi fikk aldri russekortene, men kun russeklærne på skolen :S

• Siri Hjelset (mangler)
    Siri Hjelset rundt en måned siden

Hei! Jeg har kjøpt russekort, og fikk en pakke i går (16.04) via posten. Men der var det bare norgesbagen. Jeg lurer på om dere har glemt å sende russekortene mine. Mvh Siri Hjelset

• Fatlinda Musliu (mangler)
    Fatlinda Musliu rundt en måned siden

Hei, jeg hadde lagra russekortene mine for lenge siden. Men så hadde jeg glemt å betale for dem ellernoe, så russekortene mine er sendt i RETUR, og nå som jeg prøver å betale..så får jeg ikke det til..men når jeg klikker meg videre så står det '' pakke allerede sendt ut '' for noen dager siden var de i Retur, og nå er det en pakke sendt ut allerede... hva skjer nå? noia

• Alex Matheson
      Alex Matheson under en måned siden

Hei. Anbefaler deg å sende en epost til support@russedress.no - de kan hjelpe deg ;)

• Linda Mari Kristengård
    Linda Mari Kristengård under en måned siden

Siri: Vi sender ut russekortene så fort de er ferdige på trykkeriet:-) Fatlinda: Har du sjekket på skolen din? De skal være sendt dit. Hvis ikke, ta kontakt på support@russedress.no så vi får sjekket saken nærmere

• Simon Ring (mangler)
    Simon Ring under en måned siden

Er det virkelig ingen mulighet for å få bestilt russekort at all? Er i krisesituasjon og vil svært gjerne få det bestilt! Evt er det andre plasser man kan skaffe seg det? Takk for svar!

• Linda Mari Kristengård
    Linda Mari Kristengård under en måned siden

Hei Simon, Dessverre går det ikke lenger an å bestille hos oss. Jeg vil anbefale deg å sjekke trykkerier i nærheten av deg og høre om de kan trykke opp for deg, vet noen trykkerier er behjelpelige med det:-)

• Stian Isaksen (mangler)
    Stian Isaksen under en måned siden

går det ann å bestille nye russekort ?

• Linda Mari Kristengård
      Linda Mari Kristengård et par uker siden

Hei:-) Det går dessverre ikke an å bestille russekort fra oss mer, da det vil ta for lang tid å produsere dem. Jeg vil anbefale deg å kontakte et trykkeri i nærheten og høre om de kan hjelpe deg

• Siri Hjelset (mangler)
    Siri Hjelset et par uker siden

Vet dere hvor lang tid det vil ta før russekortene er her? :D Mvh Siri Hjelset

• Augustinas Saltis (mangler)
    Augustinas Saltis et par uker siden

LOL

• Linda Mari Kristengård
    Linda Mari Kristengård rundt en uke siden

Alle russekort som skal produserer skal nå være sendt ut. Er det noen problemer, ta kontakt på support@russedress.no