veit ikke om alle her i Norge plutselig er XS så de er utsolgt, eller har det noe med at alle er så feite så dere ikke lager bukser i XS? Hva er greia?

veit ikke om alle her i Norge plutselig er XS så de er utsolgt, eller har det noe med at alle er så feite så dere ikke lager bukser i XS? Hva er greia?

Hei! Det vil bli lagt ut i løpet av uken :)

Lykke!

bra :D

Hva med andre klær i xs?

Kommer unisex retro i xs?

Jeg er ikke helt sikker hvilke snekker som vil bli tilgjengelige, så ha øyne åpne :)

Tell me about it. Jeg bruker xs og small. Plustelig xs er borte

word!

Vil gjerne ha jentesnekker Nasjonal i xs ! :p

Cecilie, gå inn i nettbuttken nå ;)

"At alle er så feite så dere ikke lager bukser i XS" ? Okei? Jaja.. Joggu er jeg feit som har bestilt S i russebukse.. Må nesten slanke meg nå :/

Pia, det var kun ment som en spøk, og jeg beklager om du eller noen andre tok seg nær av dette. Men forstå frustrasjonen min, er ikke lett å ha kropp som en tolv år gammel gutt :P

kommer jentesnekker basic zip i xs?

Forstår nok frustrasjonen din, men kunne vel formulert deg på en litt annen måte enn å kalle folk som bruker større enn xs feite :)

Kan ikke dere svare litt fortere på spørsmålene våres? tilbudet går ut i morgen! eller venter dere på at den skal gå ut så vi må betale full pris?

er det mulig å få svar ?

Hei! Dessverre har vi ikke den typen i xs, gå inn på denne linken for å finne ut hvilke typer vi har i din storlek. http://russesiden.no/articles/view/289-enda-st%C3%B8rre-utvalg-i-farger-og-st%C3%B8rrelser-i-360-graders-visning Selvføleglig venter vi ikke sånn at du skal betale fullpris Lisa, hvis du ønsker at bytte størrelse eller type er de ikke noe problem og du beholder priset.

ok, men det er ikke mulig å få den i xs? får dere ikke inn flere ? :S

Dessverre så får vi ikke de. Men vi har flere andre kule snekker at velge mellom ;)

Lurte bare på en liten ting, er det muligheter for å få bigzip i blå ? er ikke så veldig mange blå bukser og velge mellom og det liker vi ikke ..