Hvor kan man se hvor mange man har vervet?

Hvor kan man se hvor mange man har vervet?

Det lurte jeg også på, men d kommer jo aldri svar her? Det sto at de som verver 5 vil få melding neste onsdag

Jeg har nå vervet minst 5 stk, men har heller ikke fått noen som helst bekreftelse... Det var bare å poste linken på facebook og få folk til å følge den right?

Håper det. Jeg har også vervet over 5, temmelig sikker på det. alikevel greit med en bekreftelse så en vet at alt er ok liksom..

ja!

TIPS For å sjekke hvem som er medlem og ikke, kan du søke opp dine venner øverst til venstre når du har logget inn. Send dine venner en sms(epost eller melding på Facebook) og be dem klikke på lenken på din Facebookprofil. Vi sender sms til alle som klarer 5 eller mer på onsdag 31. august. Bonus: Den som verver flest får et gavekort på 2500 kroner av Russedress

Altså det er greit å bare poste linken på newsfeeden på facebook også få andre til å følge den?

Jeg har verva 5 eller 6, men jeg har ikke fått SMS om at jeg har klart det, når kommer den i såfall?

Jeg har vervet 6 stk + 2 stk som ikke har lagret rett profilbilde (som sikkert ikke godtas?). Jeg har ikke fått melding??

Jeg vet jeg har verva 6 stk fordi jeg har fått det bekreftet av personene at de ble medlem via linken min.. Men jeg har ikke fått noe melding :-( ?

Er det sendt ut meldinga til folk i det heile tatt??

Samme problemet har jeg! Har vervet minst 5! hm.

Går det and å få noe skikkelig svaaar her eller ?:-)

har selv vervet over 5personer og ikke fått noe melding, skuffende fra russedress sin side.

Jeg fikk melding igår jeg

har vervet over 5 jeg å og ikke fått melding

Jeg har fått melding om at jeg hadde klart d, men melding me rabattkode kommer aldri...

Nååå må dere russefolk svare.

Skjedde det samme med meg som med Hege Warhuus... Litt dårlig organisert dette her, synes jeg :P

Hei! Hvis dere er helt sikkre på at dere har vervet 5st, send en e-post til support@russesress.no med navn og telefonnummer til disse personer så skal vi sjekke opp saken.

Når kommer rabattkoden da?

Koden blir sendt ut i løpet av morgendagen. :)

Den har ikke komt enda.

Fortsatt ikke fått den, nei.

Hege og Håkon, se e-post :)

Jeg har heller ikke fått noen melding.

Even, send e-post til support@russedress.no så vil vi hjelpe deg :)