Russelappen

• Håkon Steinsrud
    Håkon Steinsrud noen måneder siden

kor skriver du det som ska stå på russelappen?

• Øyvind Skaret
    Øyvind Skaret noen måneder siden

russelappen.no der kan du skrive ka som skal stå på russelappen

• Håkon Steinsrud
    Håkon Steinsrud noen måneder siden

jeg bestiller jo russelappen her. gjelder det jeg skriver der også her?

• Øyvind Skaret

seff. men du må registere deg der, det va slik æ gjorde det

• Jon Martin Værøy (mangler)
    Jon Martin Værøy noen måneder siden

Når man registrerer seg på Russelapen.no Så får man en kode ifra her også skal jeg bare legge det inn på Russelapen.no og deretter få det i posten ?

• Bård Ivar Pedersen
    Bård Ivar Pedersen noen måneder siden

vet ikke, har ikke fått noen kode enda, eller i hvertfall ikke funnet den...

• Sunniva Kastet Johnsen (mangler)
    Sunniva Kastet Johnsen noen måneder siden

Du må registrere deg på russelappen.no for så å skrive inn infoen der. så får du det i posten.

• Bård Ivar Pedersen
    Bård Ivar Pedersen noen måneder siden

joa, alt flott der. men siden vi har bestilt den via russesiden.no så står det at vi skal putte inn en "betalingskode" (om det er fra en klesleverandør, som jeg regner med russesiden.no går under) men jeg finner ikke den koden. en anelse om hvor jeg finner den eller får den?

• Cecilie Knutsen
    Cecilie Knutsen noen måneder siden

jaa, når får vi den koden?

• Øyvind Skaret

(innlegget er slettet)

• Øyvind Skaret

1.nov Tips til kor det står om det wepshop f.a.q der har dem lagt ut svar på det meste :)

• Hanna Russedress
    Hanna Russedress noen måneder siden

Helt riktig Øyvind, vi vil begynne å sende ut kodene i starten av november.

• Øyvind Skaret

:D

• Kim-roger Godtlibsen
    Kim-roger Godtlibsen noen måneder siden

så hvis jeg skjønner dette riktig så kommer kodene førstad i november og vi får ikke bestilt russelappen før da?

• Hanna Russedress
    Hanna Russedress noen måneder siden

Helt riktig, men du får lagt inn informasjonen inne på russelappen.no men du får ikke status "betalt" innen du du lagt inn koden. (Om du har bestilt russelappen via oss)

• Thea Maria Frøysa Skålhegg
    Thea Maria Frøysa Skålhegg noen måneder siden

Jeg har prøvd å komme inn,sendt inn "russ" og 2105. Men får ikke motatt noe kode :/ Må jeg vente,siden kl. var ca. 19:24?

• Knut Russedress
    Knut Russedress noen måneder siden

Dessverre, så kan jeg ikke besvare spørsmål ang russelappen da det er ROK som har hand om godkjenning og utlevering av denne. Ta kontakt via: Telefonnummer: 46007877 Man - Fre 09:00 - 16:30 Nettside: http://russelappen.no/

(innlegget er slettet)

En annen på skole kommer ikke inn. Vet du om russelappen,ikke er åpnet for nye brukere? Har prøvde å få tak i dem på mail,men kan 2105 - Russ, passordet kommet i November?

• Knut Russedress

Hei Thea, Dessverre kan jeg ikke svare på noen spørsmål ang russelappen. Gå inn på www.russelappen.no for mer informasjon. :) Helt riktig, passordet blir sendt ut i November til dem som har betalt ordren. Derefter blir den sendt ut en gang i måneden.

• Hans Martin Urdahl
    Hans Martin Urdahl noen måneder siden

2 ord. Russelappen - Betalingskode. Jeg har noe av det samme problemet som Thea. Kommer inn på Russelappe.no, får fylt ut å gokjent bilde. Men når jeg kommer helt på slutten spør den etter "Betalingskode". Den skal jeg få fra dere på russedress.no. Kan du fortelle meg ASAP hvor jeg finner denne betalingskoden?... Jeg har betalt for 2 mnd sia og betaling er registert når jeg går på "nettbutikk", men jeg har aldri mottat noe betalingskode.

Jeg får bare spørre undersøkelse og kommer ikke så langt som til å se : - Betalings kode! Har kontaktet ROK,så får se hva de svarer meg der! :/ Vanskelige greier -.-"

Håper det ordner seg for deg,Hans! Burde ha fått den - Betalings koden`!

• Knut Russedress

Hei!

Betalingskoden blir sendt ut 1 november til dem som har betalt. :)

• Joakim Strøm Jensen
    Joakim Strøm Jensen et par måneder siden

Har betalt men ikke fått koden enda!

• Thomas Christensen (mangler)
    Thomas Christensen et par måneder siden

har betalt, men ingen kode

• Hanna Russedress
    Hanna Russedress et par måneder siden

koden blir sendt idag om noen time :)

Thea Maria Frøysa Skålhegg et par måneder siden

Jeg ser at betaling jeg betalte for startpakken er registret at den kom inn igår! (02.11.2011) Får jeg tilsendt innen hvor mange virkedager? ;) :S =)

• Behnaz Ranjbar
    Behnaz Ranjbar et par måneder siden

er det forsent å bestille russelappen nå??

• Line Omland Eilevstjønn
    Line Omland Eilevstjønn et par måneder siden

når kommer neste betalingskode? :) og kommer russelappen sammen med russeklærne til skolen, eller hjem i posten?

• Eivind Aabrekk
    Eivind Aabrekk et par måneder siden

har heller ikkje fått betalingskode....

• Johan Rognli (mangler)
    Johan Rognli et par måneder siden

Har enda ikke mottatt noen betalingskode. Når får jeg det?

• Siw Marita Nygården
    Siw Marita Nygården et par måneder siden

Jeg har ikke fått betalingskode....

• Hanna Russedress

Hei! Kodene blir sendt ut den 1 i månedene, så neste utsending blir den 1 desember. Hvis man har betalt ca 4 dager innen dess så vil man få koden. :) Det er ikke forsent, men hvis du ikke har bestillt den enda anbefaler jeg at du kjøper den direkte på russelappen.no . Spørsmål ang levering kan jeg dessverre ikke svare på da det er ROK som har hand om dette. Hvis du går inn på www.russelappen.no så finner du mer informasjon og kontaktoppgifter.

• Dawod Suleiman Hanon
    Dawod Suleiman Hanon et par måneder siden

jeg må betale for å jeg kunne få kode eller ?

• Jone Brekkhus
    Jone Brekkhus et par måneder siden

jeg betalte all driten min 2. desember, sendes det fortsatt ut betalingskoder? Og/Eller må jeg vente til 1 Januar? ELLER er det for seint, og jeg må betale direkte på russelappen.no?

• Hanna Russedress

Hei! Helt riktig Dawod, du må betale ordren innen du får kode av oss. Jone, du vil få en kode av oss i starten av januar. Det er ikke for seint så du trenger ikke til å betale denne to ganger. :)

• Ida Solvang (mangler)
    Ida Solvang et par måneder siden

Jeg har betalt for lenge siden, men har ikke fått noen kode! hvor er det den skal komme? På mail?

• Anders Sørum Ravnestad
    Anders Sørum Ravnestad et par måneder siden

Jeg betalte orden 22.desember. Siden hanna skrev at vi får en kode 1.januar, er det ikke da for sent ? (med tanke på at på russelappen.no, står det at fristen er 31.desember)?

• Mia Sandstrøm
    Mia Sandstrøm rundt en måned siden

Hei! Jeg betalte orderen min tidlig i september. Men har ikke fått koden i det hele tatt! Hvor finner jeg denne koden!?

• Jonas Wannebo
    Jonas Wannebo rundt en måned siden

Jeg betalte ordren min for lenge siden, men har heller ikke fått noen kode for russelappen! Når får jeg den? Fristen går jo tydeligvis ut i dag?

• Hanna Russedress
    Hanna Russedress rundt en måned siden

Hei! fristen for at betale russelappen er i midten av mars :) Hvis det har gått mer æn 1 måned sen du (dere) betalte, send en e-post til support@russedress.no så skal vi sjekke ut hva som har hent.

• Frede Flugstad
    Frede Flugstad rundt en måned siden

Jeg betalte i starten av desember men ikke fått noen kode enda. når og hvor får jeg den?