kor skriver du det som ska stå på russelappen?

kor skriver du det som ska stå på russelappen?

www.russelappen.no

(innlegget er slettet)

hvordan får jeg betalingskode til russelappen?

(innlegget er slettet)

russelappen.no der kan du skrive ka som skal stå på russelappen

jeg bestiller jo russelappen her. gjelder det jeg skriver der også her?

seff. men du må registere deg der, det va slik æ gjorde det

Når man registrerer seg på Russelapen.no Så får man en kode ifra her også skal jeg bare legge det inn på Russelapen.no og deretter få det i posten ?

vet ikke, har ikke fått noen kode enda, eller i hvertfall ikke funnet den...

Du må registrere deg på russelappen.no for så å skrive inn infoen der. så får du det i posten.

joa, alt flott der. men siden vi har bestilt den via russesiden.no så står det at vi skal putte inn en "betalingskode" (om det er fra en klesleverandør, som jeg regner med russesiden.no går under) men jeg finner ikke den koden. en anelse om hvor jeg finner den eller får den?

jaa, når får vi den koden?

(innlegget er slettet)

1.nov Tips til kor det står om det wepshop f.a.q der har dem lagt ut svar på det meste :)

Helt riktig Øyvind, vi vil begynne å sende ut kodene i starten av november.

:D

så hvis jeg skjønner dette riktig så kommer kodene førstad i november og vi får ikke bestilt russelappen før da?

Helt riktig, men du får lagt inn informasjonen inne på russelappen.no men du får ikke status "betalt" innen du du lagt inn koden. (Om du har bestilt russelappen via oss)

Jeg har prøvd å komme inn,sendt inn "russ" og 2105. Men får ikke motatt noe kode :/ Må jeg vente,siden kl. var ca. 19:24?

Dessverre, så kan jeg ikke besvare spørsmål ang russelappen da det er ROK som har hand om godkjenning og utlevering av denne. Ta kontakt via: Telefonnummer: 46007877 Man - Fre 09:00 - 16:30 Nettside: http://russelappen.no/

(innlegget er slettet)

En annen på skole kommer ikke inn. Vet du om russelappen,ikke er åpnet for nye brukere? Har prøvde å få tak i dem på mail,men kan 2105 - Russ, passordet kommet i November?

Hei Thea, Dessverre kan jeg ikke svare på noen spørsmål ang russelappen. Gå inn på www.russelappen.no for mer informasjon. :) Helt riktig, passordet blir sendt ut i November til dem som har betalt ordren. Derefter blir den sendt ut en gang i måneden.

2 ord. Russelappen - Betalingskode. Jeg har noe av det samme problemet som Thea. Kommer inn på Russelappe.no, får fylt ut å gokjent bilde. Men når jeg kommer helt på slutten spør den etter "Betalingskode". Den skal jeg få fra dere på russedress.no. Kan du fortelle meg ASAP hvor jeg finner denne betalingskoden?... Jeg har betalt for 2 mnd sia og betaling er registert når jeg går på "nettbutikk", men jeg har aldri mottat noe betalingskode.

Jeg får bare spørre undersøkelse og kommer ikke så langt som til å se : - Betalings kode! Har kontaktet ROK,så får se hva de svarer meg der! :/ Vanskelige greier -.-"

Håper det ordner seg for deg,Hans! Burde ha fått den - Betalings koden`!

Hei!
Betalingskoden blir sendt ut 1 november til dem som har betalt. :)

Har betalt men ikke fått koden enda!

har betalt, men ingen kode

koden blir sendt idag om noen time :)

Jeg ser at betaling jeg betalte for startpakken er registret at den kom inn igår! (02.11.2011) Får jeg tilsendt innen hvor mange virkedager? ;) :S =)

er det forsent å bestille russelappen nå??

når kommer neste betalingskode? :) og kommer russelappen sammen med russeklærne til skolen, eller hjem i posten?

har heller ikkje fått betalingskode....

Har enda ikke mottatt noen betalingskode. Når får jeg det?

Jeg har ikke fått betalingskode....

Hei! Kodene blir sendt ut den 1 i månedene, så neste utsending blir den 1 desember. Hvis man har betalt ca 4 dager innen dess så vil man få koden. :) Det er ikke forsent, men hvis du ikke har bestillt den enda anbefaler jeg at du kjøper den direkte på russelappen.no . Spørsmål ang levering kan jeg dessverre ikke svare på da det er ROK som har hand om dette. Hvis du går inn på www.russelappen.no så finner du mer informasjon og kontaktoppgifter.

jeg må betale for å jeg kunne få kode eller ?

jeg betalte all driten min 2. desember, sendes det fortsatt ut betalingskoder? Og/Eller må jeg vente til 1 Januar? ELLER er det for seint, og jeg må betale direkte på russelappen.no?

Hei! Helt riktig Dawod, du må betale ordren innen du får kode av oss. Jone, du vil få en kode av oss i starten av januar. Det er ikke for seint så du trenger ikke til å betale denne to ganger. :)

takker, one less problem !

ok, takk for de !

får man koden på mobilen eller mail?

Jeg har betalt for lenge siden, men har ikke fått noen kode! hvor er det den skal komme? På mail?

Jeg betalte orden 22.desember. Siden hanna skrev at vi får en kode 1.januar, er det ikke da for sent ? (med tanke på at på russelappen.no, står det at fristen er 31.desember)?

Hei! Jeg betalte orderen min tidlig i september. Men har ikke fått koden i det hele tatt! Hvor finner jeg denne koden!?

Jeg betalte ordren min for lenge siden, men har heller ikke fått noen kode for russelappen! Når får jeg den? Fristen går jo tydeligvis ut i dag?

Hei! fristen for at betale russelappen er i midten av mars :) Hvis det har gått mer æn 1 måned sen du (dere) betalte, send en e-post til support@russedress.no så skal vi sjekke ut hva som har hent.

Jeg betalte i starten av desember men ikke fått noen kode enda. når og hvor får jeg den?