Jeg har betalt for lenge siden, men har ikke fått noen kode! hvor er det den skal komme? På mail?

Jeg har betalt for lenge siden, men har ikke fått noen kode! hvor er det den skal komme? På mail?

Jeg betalte orden 22.desember. Siden hanna skrev at vi får en kode 1.januar, er det ikke da for sent ? (med tanke på at på russelappen.no, står det at fristen er 31.desember)?

Hei! Jeg betalte orderen min tidlig i september. Men har ikke fått koden i det hele tatt! Hvor finner jeg denne koden!?

Jeg betalte ordren min for lenge siden, men har heller ikke fått noen kode for russelappen! Når får jeg den? Fristen går jo tydeligvis ut i dag?

Hei! fristen for at betale russelappen er i midten av mars :) Hvis det har gått mer æn 1 måned sen du (dere) betalte, send en e-post til support@russedress.no så skal vi sjekke ut hva som har hent.

Jeg betalte i starten av desember men ikke fått noen kode enda. når og hvor får jeg den?

Får man koden når man har betalt?

Hei! nå er jeg betalt . får jeg ikke russelappen koden siden jeg har betalt nå? når kommer denne?

Hei! På russelappen.no sto det en frist om 31.desember som jeg ikke fikk avkreftet før NÅ, og siden jeg ikke hadde betalt innen da så kjøpte jeg den direkte på russelappen.no i tillegg til grunnpakken! Så jeg dreit meg ut, men jeg stressa siden det var så dårlig informasjon! Hvordan får jeg fikset det? Det må da være mulighet for å få tilbake pengene siden jeg allerede har kjøpt den hos dere!

Når skal jeg få kode til å betale lappen? D:

Vi sender ut koden på sms til deg ca en måned etter at vi har mottatt din betaling. Betalingsfristen er i midten av mars. :)
Hvis du har flere spørsmål anbefaler jeg at du tar kontakt med ROK da det er dem som har hand om godkjenning og utlevering av denne. Ta kontakt via: Telefonnummer: 46007877 Man - Fre 09:00 - 16:30 Nettside: http://russelappen.no/

(innlegget er slettet)

hei, fikk den koden til russelappen, men når jeg trykka inn koedn skjedde det noe rert, og da gikk det ikke å trykke den inn på nytt, vært i kontakt med ROK og de sier det ikke er registrert med betaling .. hva gjør jeg og hva skjer?

Hei! Jeg får dessverre ikke gjort noe med de, vi sender ut koder som vi har mottatt av ROK. Hvis det er problem med disse koder må du ta kontakt med dem og be dem sjekke hva som har hent. Beklager at jeg ikke kunnde gi deg svar på spørsmålet. Hvis du lurer på noe annet er de bare til å sende e-posr til support@russedress.no

Hei, er inne på russelappen.no å skal registrere meg der. Men når jeg skriver inn skole så er det ingen treff.. Ovenfor står det at man kan trykke for å registrere skole, men det går ikke ann å trykke på linken.. Hva skal jeg gjøre??

Hei! Send en e-post til support@russedress.no så skal jeg få ordnet dette for deg :)

Jeg har fått russelappen for noen dager sida, men jeg fåkke logge inn og aktivere russelappen. What should i do? :)

Hei! Hvis du sender oss en e-post skal vi få sjekket opp dette :)

Hei! Jeg har hverken fått kode eller russelappen! Det kan hende at koden er blitt slettet ved et uhell, hvis jeg fikk den på SMS - er det mulig å få den tilsendt på nytt?

jeg har laget meg ny russelapp, siden jeg aldri fikk kodene til den andre.. men jeg har ny e-post å nytt nummer på den nye. vil dette være et problem med tanke på å få betalingskodene fra dere?

Hei, hvor finner jeg koden som jeg kan bruke på russelappen.no ? Har fått grunnpakka . Men ingen kode og bruke på russelappen ?

Har dere ikke mottatt koden, send en e-post til support@russedress.no. Til alle andre spørsmål må dere ta kontakt med ROK på 46007877.

betalt i desember ikke noen kode enda.

Send en e-post til support@russedress.no så skal vi få ordnet opp i dette. Alle koder skal ha blitt sendt ut på sms.

Send en e-post til support@russedress.no så skal jeg sende den ut på nytt til deg.

jeg fikk ingen betalings kode, og da måtte jeg betale via mobil på russelappen.no, men får ingen aktiveringskode eller russelappen? når får jeg den? og hvorfor måtte jeg betale den 2 ganger etter å ha betalt her?

eg fikk ikkje med meg det der med lappen før russeID sende sms til meg for noen daga sia, eg har fått alt i grunnpakken men ikkje den koden, og no haste det veldig:( kossen får eg koden?? please hjelp meg:)

never mind eg betalte med mobilen, men no funke ikkje betalingskoden eg fikk tilbake:(((

Hvis dere ikke har mottatt betalingskode, send en e-post til support@russedress.no :)

Hei. Det er KRISE:O Jeg har blitt frastjålet lommeboken som inneholdt russelappen. Hva gjør jeg nå???:O

Hei Malin, Ta kontakt med ROK for å få de til å hjelpe deg med dette da det er de som utsteder russelappen. Kontaktinformasjon finnes på russelappen.no:-)

Hva gjør du hvis du har mistet russelappen? kan man da bestille ny no ? hvor koster da :)?

Jeg har mistet aktiveringskoden til russelappen min ? ossen kan jeg få en ny ?

Går det fremdeles an å få tak i russelappen?

Susanne Bjørndal: Da må du kontakte ROK da det er de som produserer denne:-) Christina Victoria Grimsmo: Ta kontakt på support@russedress.no så skal du få en ny:-) Stian Straume: All informasjon om russelappen kan finnes på russelappen.no, er ikke informasjonen der er det kontaktinformasjon for å kontakte ROK som utsteder russelappen:-)