hei, jeg lurer på om noen vet om vest jeg bestiller nu når må jeg betale før det jeg bestiller? når æ får tingan eller med engang?

hei, jeg lurer på om noen vet om vest jeg bestiller nu når må jeg betale før det jeg bestiller? når æ får tingan eller med engang?

Hei. Betalingsfristen er 16.januar. Varene leveres i februar og mars.

Leveres ikke varene rett etter betaling? Hvorfor ikke?

Prøver å endre til faktura så jeg har 14 dager etter jeg har fått varene til å betale. Men alt som kommer da er: Feilkode: 2105 (ekstra informasjon ikke tilgjengelig)
Svar meg litt fort åssen jeg skal få endret dette når betalingsfristen er imorgen.

det skjer med meg også, har du funnet ut hvordan du ordner det ?

skjer med meg og, kossen fikser man det?

har også samme problemet!

Jeg sliter også med det samme... hva gjør jeg ?

Samme her, bare en annen feilkode. Feilkode 2103.

Samme problem her, Feilkode: 2103

Samme problem her..

Man kan også motta varene, og så har du da 14 dager (etter utlevering fra Russedress) til å betale på. Stod i allefall slik i webshopen :)

(innlegget er slettet)

Om jeg betaler for sakene i nettbutikken, kan jeg fortsatt endre frem til 16.des.... Hvis ikke, kan jeg da bekrefte bestillingen og fortsatt betale for grunnpakke tilbudet senere?

Helt riktig, du kan endre i bestillingen etter du har betalt frem til 16 desember.

Hvis man ikke betaler før 16.sep, men bekrefter bestillingen nå, kan man fortsatt betale prisen for grunnpakken? Dersom man har bekreftet bestillingen, vil gullkortrabatten fortsatt være gyldig etter 2.sep?

Hei! betalingsfristen er 16 januar, så det er ikke noe problem. Du må bare legge til ordren og bekrefte.

hei! jeg fikk mld i går på at betalingsfrist omgående. det v 17/01-12 og jeg betalt i dag 18/01-12 så det er ikke noe problem? og når jeg skal få kode?!

Hei! Hvor finner jeg betalingskoden etter jeg har betalt for klærne?

Vi sender den ut en gang per måned med start 1 november.

Kan man sende tilbake klær hvis noe ikke passer?

Ja, det er ikke noe problem :) Husk at bytessretten ikke gjeller på Russelappen, Russekort, Skolegenser/Russestyretgenser og undertøy.

hvis man endrer på bestilingen etter betaling , så på meg står det forsatt samme pris selv om det er - 1 vare, å når jeg prøver å legge til samme vare så må jeg betale den på nytt? skulle liksom bare endre på størrelsen på russeboksa :S

Hei! Ja, det skal vare samme pris hvis du bytter størrelse :) Så det er ikke noe problem.

Når får vi betalingskoden til russelappen?

Hei! Jeg bestilte en onepice her om dagen, og har bekreftet bestillingen, men nå når jeg har tenkt til å legge til noe, så finner jeg ikke ordren min...? Skal jeg bestille den på nytt, eller sender dere to onepicer til meg da? Gidder jo ikke betale for to like!!..?

Hei! den legger seg som en "tidliglevering". hvis du går inn på mine ordre så finner du bestillingen.

Jeg har lagt varer fra webshoppen og trykket bekreft, hvordan skal jeg betale?

Du finner betalingsinformasjoenen til høyre i handlevognen.

Når jeg legger russeboksa i handlekurven så koster den brått 449 kr på min side. Men ført jeg trykket på bestill står det 99 kr. Jeg lurer da på hvorfor det står at den koster 449 og ikke 99 kr?

Snekkeren kostar 99,- :)

hei. jeg betalte for russeklea osv, men jeg fikk ikke redigert russe kortene i går, så jeg gjor det i dag. så jeg lure på om de er registert selv om jeg redigerte dem etter jeg betalte?

Hei! Nei, du må lagre kortene dine før at dem skal bli trykket. Dette kan du gjøre frem til 1 november.

Et lite spørsmål her, det står at beløpe e på 1690 kr, grunnpakkeprisan e ikke der, så grunnpakken gikk ut igår ja? Pga prøvinga av klærn som va igår, å andre ting som måtte fikses, fikk æ ikke tid te å bestille igår, så e det mulighet te å få endra prisan på boksa å kortan te grunnpakkepris?

fristen er utsatt :) Så du får fortsatt snekkeren for 99,-

Når får jeg koden til russelappen? Jeg har betalt for en stund siden.

vi sender den ut en gang per måned med start 1 november.

Når får jeg koden til russelappen? har betalt for noen dager siden nå.

Skolen min samarbeider ikke med russedress. Hvis jeg bestiller en grunnpakke med levering til skolen, hvordan får jeg den levert da?

(innlegget er slettet)

jeg har bestilt og trykket på bekreftet, også har jeg fulgt instruksen det som står på høyrefelt og betalt. så nå er det bare å vente ?

Vi har alltid en kontaktperson på din skole som har hand om utlevering og tar ansvar sånn at du får en sikker utlevering. Det er ikke noe problem. :)

Phi, Helt riktig. Husk at du må redigere russekort innen den 1 november :)

HEI! Jeg har bestilt en onepice tidligere, så den ligger som tidlig ordre. nå har jeg bestilt et strykesett, men den står som hovedordre. da må jeg betale frakt to ganger, men det er jeg IKKE interessert i! Hvordan gjør jeg om dette? vil jo at strykesett og onepice skal sendes samtidig!

på min betaling står det rest beløp -872. (minus altså). hvordan får jeg de pengene tilbake=)

Har det samme problemet som han over meg :)! Står at det er -100 jeg skal betale? Skjønner ingenting

(innlegget er slettet)

jeg skjønte hvordan rabattene fungerer nå, også står det -100 helt nederst på listen, total summen uten rabatter var 1205 som jeg allerede har betalt, men nå ble total summen 1105,-. hvis jeg betaler denne summen, blir det trekt fra 1205 + 1105 kroner fra kontoen min da, slik at jeg har betalt 2310 kroner tilsammen? og jeg har nettopp endra på størrelsen på buksen, vil dette bli registrert nå som jeg har allerede har betalt? akk for svar