Betaling

• Hei hei, jeg var en av de som skulle få gratis hood fordi jeg verva fem stk.! Fikk melding for to uker siden at jeg skulle få "en unik kode på sms som gir deg produktet gratis", men har enda ikke mottatt noe? :):)

• Alex Matheson
    Alex Matheson noen måneder siden

Koden kommer i løpet av morgendagen.

• Alex Matheson

Phi, du velger selv hvor mye som skal gå ut av ditt konto. Hvis du ser lengst opp i handlevognen din eller til høyre så ser du hvor mye du skal betale. :)

• Malin Pettersen
    Malin Pettersen noen måneder siden

Kan dere vennligst svare på mitt spørsmål!? "HEI! Jeg har bestilt en onepice tidligere, så den ligger som tidlig ordre. nå har jeg bestilt et strykesett, men den står som hovedordre. da må jeg betale frakt to ganger, men det er jeg IKKE interessert i! Hvordan gjør jeg om dette? vil jo at strykesett og onepice skal sendes samtidig!"

• Alex Matheson

Hei! Dessverre er det ikke mulig at sende produktene samtidig da vi sender ut OnePiece rett etter man har betalt.

• Amalie Tandberg Dybing
    Amalie Tandberg Dybing noen måneder siden

(innlegget er slettet)

• Phi Nguyen
    Phi Nguyen noen måneder siden

når det står at jeg kan endre på ordre fram til 16 desember, betyr det at jeg kan bytte produkt selvom betalingen er godkjent? f.eks bytte genser, bukse osv..

• Amalie Tandberg Dybing
    Amalie Tandberg Dybing noen måneder siden

Hei! Jeg lurer på om det er mulig å få noe som helst av det som er bestilt av russeklær (jeg har ikke bestilt onepice) før våren? Og når er egentlig tiden da dere leverer ut klær for henting på skolene? Kan man få det raskere om man setter frakten til hjemadressen? Jeg har betalte hele ordren min, så spørsmålet er bare om det går ann å forkorte ventetiden på klærne. Skjønner at ting som kort og årbok ikke kan sendes før :)

• Iselin Runung
    Iselin Runung noen måneder siden

er det noe spesielt klokke slett vi må betale før? kan vi betale på selve dagen 16. januar??

• Hanna Russedress
    Hanna Russedress noen måneder siden

Hei! Dere må legge inn betalingen den 16 jan eller betalt med visa innen midnatt. :)

• Siw Therese Nygård Leite
    Siw Therese Nygård Leite noen måneder siden

får opp feilmelding 2105 når jeg skal betale med faktura? hvordan kan jeg fikse det?

• Line Therese Carolan
    Line Therese Carolan noen måneder siden

Har det samme problemet..

• Kjetil Kilen-Olsen
    Kjetil Kilen-Olsen noen måneder siden

2105 vil si at dere har en ubetalt faktura, og må betale denne før dere kan kjøpe noe igjen. http://integration.klarna.com/testing/errorcodes/norwegian

• Sindre Rosting (mangler)
    Sindre Rosting noen måneder siden

Hei! har betalt for utstyret mitt i dag, men pengene kommer ikke inn til dere før i morgen... mister jeg betalingsfristen da?

• Sindre Rosting (mangler)
    Sindre Rosting noen måneder siden

Hei! betalte for utstyret mitt i dag, men pengene kommer ikke inn til dere før i morgen.. mister jeg da betalingsfristen?

• Christer Brovold
    Christer Brovold noen måneder siden

Fikk opp feilmelding 2103 når jeg skal betale med faktura? Hvordan kan jeg fikse det?

• Svein-Irgens Strand (mangler)
    Svein-Irgens Strand noen måneder siden

får melding fra banken om mangel på sikker netthandel. får ikke betalt grunnet dette. faen!! :(

• Bi Sofie Magnus
    Bi Sofie Magnus noen måneder siden

jeg får feilkode hele tiden når jeg prøver å få endret betaling til å betale 14 dager etter jeg har fått varene :( hva gjør jeg nå da?

• Bi Sofie Magnus
    Bi Sofie Magnus noen måneder siden

får samme feilkoden som de andre med 2103..

• Hanna Russedress
    Hanna Russedress noen måneder siden

Hei! Når man betaler med klarna så gjør dem en kredittvurdering på personen som står på ordren. Problem som oftast oppstår:

1, Verdien er for høg i handlevognen. Dersom våres kunder er 18 og ikke har en stabil innkomst så låter ikke klarna kunden kjøpe produkter for over ca 1500,-. (Dette endres ifra person til person)

Løsning: Betal en del av ordren for at etterpå bruke klarne til resten.

2, Det er feilstavat informasjon som står. Dobbelsjekk sånn at alt er riktig. :)

Husk at du må vare over 18år for å bruke klarna.

Hvis du får lagt inn klarna idag så går det helt fint med fristen.

Hvis dette ikke svarer på ditt spørsmål eller det er noe mer du lurer på ta kontakt på support@russedress.no

• James Archie Thaddeus Esmena
    James Archie Thaddeus Esmena et par måneder siden

når er den siste dato'n å kjøpe russeklær?

• Miriam Engesvik
    Miriam Engesvik et par måneder siden

Hva vil det si når statusen på bestillingen min er avsluttet?

• Silje Johanne Sæter (mangler)
    Silje Johanne Sæter et par måneder siden

Er det mulig å bestille klær nå i mars?

• Iselin Nikolaisen (mangler)
    Iselin Nikolaisen et par måneder siden

Hei bestilte med klarna 15 mars registrert på meg selv å fant ut i dag at det ikke funket, så jeg har registret min mamma idag på klarna, når får jeg tilsendt varene da? når de å komme før 1 mai ?

• Hanna Russedress
    Hanna Russedress et par måneder siden

Hei! Ta kontakt på support@russedress.no Da det er velding mange spørsmål med varierende svar blir de vansklig for meg at gi korrekte svar. :)

• Ingunn Homme
    Ingunn Homme et par måneder siden

hei har ikke kjønt helt det med faktura tingen...er det når Restbeløpet står på 0. at det er helt bekreftet og at jeg får varene jeg har bestil?

• Ingrid Valvik
    Ingrid Valvik et par måneder siden

Hei :) jeg bestilte en genser for noen dager siden, og nå står det status : avsluttet, hva betyr dette? jeg skal jo ha genseren :P

• Hanna Russedress
    Hanna Russedress rundt en måned siden

Send en e-post til support@russedress.no så skal vi få ordnet opp i dette! :)

• Tanja Breivik
    Tanja Breivik rundt en måned siden

(innlegget er slettet)

• Irmelin Henriksen-Rom
    Irmelin Henriksen-Rom rundt en måned siden

hei. jeg fikk ikke godkjent klarna. fikk beskjed om at det skulle bli endret til at jeg kunne forhåndsbetale istedet i løpet av helgen, men nå er det jo lørdag, og ennå har det ikke skjedd noe. kan dere få fart på saken? jeg vil betale så fort som mulig så jeg får russepakken fort.

• Hanna Russedress
    Hanna Russedress rundt en måned siden

Irmelin, hvis det ikke har blitt ordnet opp i, send en e-post til support@russedress.no

• Tim Christian Guvåg
    Tim Christian Guvåg et par uker siden

Hvordan vet jeg om varene er sendt ut, og om jeg har betalt? Brukte klarna faktura...

• Linda Mari Kristengård
      Linda Mari Kristengård rundt en uke siden

Du ble ikke kredittgodkjent med klarna, derfor vil jeg anbefale deg å fohåndsbetale så vil vi sende ut klærne så fort vi har mottatt din betaling:-)

• Nikita Saujani
    Nikita Saujani rundt en uke siden

Hei! Jeg bekreftet nettopp min bestilling av noen gensere og valgte å betale med KLARNA. Jeg gjorde det som stod under "betal med klarna" og bekreftet ordren min, men får jeg ingen bekreftelse på epost? Det vises ingen endring på ordren min etter at jeg bekreftet det med klarna. Betyr det likevel at klærne vil sendes til min adresse, og hvor lang tid vil det omtrent ta hvis jeg bestilte idag?

• Linda Mari Kristengård
      Linda Mari Kristengård rundt en uke siden

Vi sendte dine varer fra oss i går, det ligger sporingslink i din handlevogn:-)