Krise !

• Susann Strand
    Susann Strand et par måneder siden

HEI ! :)

Jeg har et kjempe problem. Fikk ikke endra russekortet mitt sånn som jeg ville og oppdaget på torsdag at fristen var gått ut, da jeg så dette forta jeg meg å sende en mail til dere med en gang om å kanskje muligens å få stoppa trykkingen, men har ikke fått svar. Håper virkelig det går for hvis dere ser på det, så er det ikke ferdig.

Håpefull hilsen Susann

• Hanna Russedress
    Hanna Russedress et par måneder siden

(innlegget er slettet)

• Susann Strand

(innlegget er slettet)

• Susann Strand

jeg bestilte 800 russekort og 400, laga det på 400 nå. Blir det sendt nå? Går det ann å bestille fler russekort siden de 800 ble ikke feridg ? og på trosdag kunne jeg fortsatt se det ikke ferdig russekortet, hadde jeg kunnet endre det da ? Siden nå kan jeg ikke se det, først nå det kom at ordren var sendt.

• Susann Strand

(innlegget er slettet)

• Susann Strand

(innlegget er slettet)

• Hanna Russedress

Hei! Vi vil åpne russekortgeneratoren for deg i løpet av noen få dager sånn at du kan redigere russekortene. Du har frem til søndagen at gjøre dette :)

• Barbro Hynne
    Barbro Hynne et par måneder siden

Hei jeg lurer på en ting, jeg er lærling men har ennå ikke fått registrert meg som russ, finner ikke ut av hvordan jeg gjør det, og er bekymra for at jeg er forseint ute :O

• Susann Strand

TUSEN TAKK! ! :D

• Tom Espen Kvandal
    Tom Espen Kvandal et par måneder siden

Jeg kan ha gjort en stor tabbe, jeg har misforstått tidsfristen (1. November, jeg tenkte det var 1. Desember). Grunnen til at jeg sier at jeg kan ha gjort en tabbe er at selve kort-redigeringen gikk helt problemfritt. Lurer bare veldig på hva som kommer til å skje, om jeg må feire russetiden uten russekort eller om det hele ordner seg?

• Geirr Kristian Homme Lunden
    Geirr Kristian Homme Lunden et par måneder siden

Jeg er i samme situasjon som Tom Espen og fikk ikke med meg november biten før i dag. Er det fremdeles mulig å få åpnet for redigering? (Jeg har ikke noe i mot å betale både for de russekortene som ikke var ferdige og for de (alternativt) nye russekortene, bare jeg får en bunke med brukbare russekort er jeg fornøyd)

• Silje Borger (mangler)
    Silje Borger et par måneder siden

Vi er også en hel gjeng på skolen som ikke har fått besøk av russefotografer for russebilder før til neste uke igjen.... hadde hjulpet oss mye om dere kunne ha åpnet russekort generatoren igjen, slik at vi får brukt de bildene vi ønsker... russetiden er en gang i livet og hadde vært fint om vi kunne ha hatt det supert, og det begynner med bildet ;)

• Synnøve Lone
    Synnøve Lone et par måneder siden

Jeg har heller ikke fått gjort det, jeg har trodd at fristen gikk ut 7. Desember av en eller annen grunn, + at internettet mitt har ikke fungert på noen dager :/

• Preben Hegland
    Preben Hegland et par måneder siden

Jeg trudde også at fristen gikk ut i denne uka..... Ble akkurat ferdig med kortet og lagra det før jeg så at fristen var i november. Jeg hadde ikke gjort noe med kortet før i dag, så mitt spørsmål er: Blir kortet produsert nå eller får jeg en gjeng med tomme russekort til våren? Hadde satte pris på svar :)

• Erlend Isaksen
    Erlend Isaksen et par måneder siden

Jeg er i samme situasjon som Preben.. Akkurat fiksa korte mitt. Har ikke laget noe kort før, har kun bestilt mine 800.. Flott om vi får svar :)

• Marius Walsøe
    Marius Walsøe et par måneder siden

mange i samme båt hær ser det ut til. har heller ikke rukket å redigere korta.. er d ingen mulighet for oss nå eller kan vi få redigert kortene?

• Erlend Isaksen
    Erlend Isaksen et par måneder siden

INFO: Ringte nettopp kundesenteret, og der kunne de fortelle at endringer som blir gjort nå, vil fortsatt være gyldige. Kortene blir altså sendt inn til trykk selv om du redigerer dem nå :) Glemte å spørre hvor lang tid fremover det vil være mulig å redigere, men det funker vertfall idag :)

• Even Hyldmo
    Even Hyldmo et par måneder siden

(innlegget er slettet)

• Julia Ljung
    Julia Ljung et par måneder siden

redigerte russekortet mitt ferdig i dag!! blir det sendt til trykk slik som nå? fikk ikke med meg at fristen var gått ut??!

• Hanna Russedress

1 November var fristen for at redigere russekortet, MEN vi har endret fristen sånn at dere kan redigere russekortet ut dagen. Hvis du har mulighet til å redigere kortet er de ikke sendt til trykk. Vi kommer da at sende kortene så som du lagret dem sistgang. :) Hvis dere har flere spørsmål er de bare at sende en e-post til support@russedress.no

• Annie B. Røsten
    Annie B. Røsten et par måneder siden

Hei, har lagd ferdig russekortet mitt i dag. Er det ingen muligheter for at det æ har laga no bli det som æ får når æ bestille?...Vær så snill

• Annie B. Røsten
    Annie B. Røsten et par måneder siden

Sorry for dialekt feil :P

• Marita Olaisen (mangler)
    Marita Olaisen et par måneder siden

korfor er russekortene mine slettet fra bestillingen min? Har betalt, bekreftet og lagret russekortet lenge før fristene ? Vær så snill å si at dette går an å få orden på!!!!

• Hanna Russedress
    Hanna Russedress rundt en måned siden

Hei! første omgang av russekort er sendt til trykk. Neste frist er 10 januar (Husk at det er nye betingelser som gjelder for disse). Ikke noe problem Annie ;) Hvis det er flere spørsmål anbefaler jeg at dere sender e-post til support@russedress.no. :)

• Charlotte Sørensen
    Charlotte Sørensen 7 dager siden

Hvorfor er bestillingen min fjernet fra handlekurven min ? Jeg har jo betalt ..