Betaling

• Claudia Barrera (mangler)
    Claudia Barrera rundt en måned siden

Hei! Jeg trodde jeg kom til å få stipendet innen idag sånn at jeg kunne betale, men det fikk jeg jo tydeligvis ikke. Blir det automatisk sendt med faktura da, eller er det mulig å få gjort sånn at jeg kan betale når jeg får stipendet?( skal få det innen et par dager )

• Claudia Barrera (mangler)
    Claudia Barrera rundt en måned siden

Er under 18 år forresten**

• Fabian De Moraes (mangler)
    Fabian De Moraes rundt en måned siden

Hei, Lurer på det samme, var dum nok og ikke doble sjekket fristen. Jeg er over 18, blir fakura sent?

• Hanna Russedress
    Hanna Russedress rundt en måned siden

Hei Fabian! Du må velge klarna for å få faktura ifra oss.

• Jon Halvor Dahl
    Jon Halvor Dahl rundt en måned siden

hva skjer viss du ikke betaler innen fristen ? evnt betaler 17. januar ?:)

• Katrine Dinardi
    Katrine Dinardi rundt en måned siden

(innlegget er slettet)

• Hanna Russedress
    Hanna Russedress et par uker siden

Hei! Vi har endret fristen til 27 :) Hvis du ikke betaler innen denne vil du miste alle tilbudene. Inkl grunnpakken.

• Tor-Arne Forsjord Elstad (mangler)
    Tor-Arne Forsjord Elstad et par uker siden

Har et stort spørsmål ! obs: Jeg var uheldig å få litt mindre penger en jeg trodde og ble nødt till å endre på orderen min. Etter det såg jeg at jeg IKKE kunne endre ordren min etter den 16. desember... prisen ble redusert med 700kr... er det slik at jeg enda får den første ordren og må betale for den, eller har jeg fådt endret ordren min og må betale den nye summen? ser jeg bare har 1 dag igjenn til jeg må betale! :'o

• Hanna Russedress

Hei, du har fortsatt mulighet at endre i din ordre, så det er ikke noe problem :) Men jeg anbefaler at du ev tar og bruker faktura sånn at du får køpt alle produkter som du ønsker :)

• Camilla Lyssandtræ
    Camilla Lyssandtræ et par uker siden

Men er fristen kl.23:59 i dag eller kan vi betale i hele morgen og?

• Hanne Erfjord
    Hanne Erfjord et par uker siden

jeg fikk KID nummer på mobilen, men det står at det er ugyldig når jeg skriver det inn på nettbanken. Hva skal jeg gjøre ? :)

• Knut Russedress
    Knut Russedress et par uker siden

Hei. Vi har sendt deg en ny sms med korrekt KID nå. Enkelte brukere fikk dessverre beløpet to ganger i stedet for KID + beløp.

• Hanne Erfjord
    Hanne Erfjord et par uker siden

Tusen takk, det funket nå :)

• Knut Russedress
      Knut Russedress et par uker siden

Siden du har Klarna betaling, kan du også prøve å legge inn ekstrabeløpet og prøve å få Klarna til å godkjenne igjen.

• Selvendra Kanesamurthy
    Selvendra Kanesamurthy et par uker siden

Det står Klarna gebyr på 69 kr to ganger på ordre listen min. Kan dere få fikset det :)

• Kristine Clason
      Kristine Clason et par uker siden

Samme problem har jeg, bare klarna gebyr x3 ganger og frakt 1 gang....

• Anneli Isaksen
    Anneli Isaksen et par uker siden

når tid kommer pakken i posten?

• Hanna Russedress

Klarnagebyret vil bli slettet.. :) Jeg kan dessverre ikke si noe eksakt dato men noengang i mars.

• Selvendra Kanesamurthy
    Selvendra Kanesamurthy et par uker siden

ok, tusen takk :)

• Andreas Bergersen
    Andreas Bergersen et par uker siden

Jeg fikk feil kid nummer for å betale klarna gebyren på 69 kr. (betalte også inn til dette før jeg fikk info om at det var feil). Fint om vi kan få fiksa dette :)

• Ingrid-Elise Johnsen
    Ingrid-Elise Johnsen et par uker siden

Hei, jeg har betalt for det som var i handlekurven for 1-2 uker siden.. åsså fikk jeg melding av dere om at jeg har ubrukt rabattkode på fleece og andre ting i handlekurven min? noe jeg skal gjøre da? skjønte det ikke helt :p

• Emilie Kongsli (mangler)
    Emilie Kongsli et par uker siden

Hei, jeg er med i russestyret på skolen min og har fått 600kr i rabatt hos dere. Jeg har lagt inn varer + tatt med frakten så summen jeg skal betale er null. Jeg er under 18 så jeg får ikke brukt klarna. Hvordan skal jeg gjøre det så jeg får bestilt varene uten å betale?

• Mari Fossland Gartland
    Mari Fossland Gartland et par uker siden

Prøve å endre betalingsmåten te klarna (som æ egentlig valgt i utgangspunktet), men får likevell både epost og meldinga der det står at æ må husk betalingsfristen. ska gjør med det?

• Karoline Svalland
    Karoline Svalland et par uker siden

Hei.. jeg har i hele Januar prøvd å endre betaling til faktura, fordi jeg ikke har hatt nok penger på kortet. Det eneste som har kommet opp er: Feilkode: 3107 og nå er fristen ute. må jeg betale full pris?

• Daniel Oliver Sunde Jacobsen

(innlegget er slettet)

• Hanna Russedress

Hei! Hvis dere har problem med betalingen ta kontakt med oss på support@russedress.no :) Ønsker du tilbakebetalt må du også sende oss en e-post med ditt kidnummer og kontonummer.