Betaling

• Claudia Barrera (mangler)
    Claudia Barrera noen måneder siden

Hei! Jeg trodde jeg kom til å få stipendet innen idag sånn at jeg kunne betale, men det fikk jeg jo tydeligvis ikke. Blir det automatisk sendt med faktura da, eller er det mulig å få gjort sånn at jeg kan betale når jeg får stipendet?( skal få det innen et par dager )

• Claudia Barrera (mangler)
    Claudia Barrera noen måneder siden

Er under 18 år forresten**

• Fabian De Moraes (mangler)
    Fabian De Moraes noen måneder siden

Hei, Lurer på det samme, var dum nok og ikke doble sjekket fristen. Jeg er over 18, blir fakura sent?

• Hanna Russedress
    Hanna Russedress noen måneder siden

Hei Fabian! Du må velge klarna for å få faktura ifra oss.

• Jon Halvor Dahl
    Jon Halvor Dahl noen måneder siden

hva skjer viss du ikke betaler innen fristen ? evnt betaler 17. januar ?:)

• Katrine Dinardi
    Katrine Dinardi noen måneder siden

(innlegget er slettet)

• Hanna Russedress
    Hanna Russedress et par måneder siden

Hei! Vi har endret fristen til 27 :) Hvis du ikke betaler innen denne vil du miste alle tilbudene. Inkl grunnpakken.

• Tor-Arne Forsjord Elstad (mangler)
    Tor-Arne Forsjord Elstad et par måneder siden

Har et stort spørsmål ! obs: Jeg var uheldig å få litt mindre penger en jeg trodde og ble nødt till å endre på orderen min. Etter det såg jeg at jeg IKKE kunne endre ordren min etter den 16. desember... prisen ble redusert med 700kr... er det slik at jeg enda får den første ordren og må betale for den, eller har jeg fådt endret ordren min og må betale den nye summen? ser jeg bare har 1 dag igjenn til jeg må betale! :'o

• Hanna Russedress

Hei, du har fortsatt mulighet at endre i din ordre, så det er ikke noe problem :) Men jeg anbefaler at du ev tar og bruker faktura sånn at du får køpt alle produkter som du ønsker :)

• Camilla Lyssandtræ
    Camilla Lyssandtræ et par måneder siden

Men er fristen kl.23:59 i dag eller kan vi betale i hele morgen og?

• Hanne Erfjord
    Hanne Erfjord et par måneder siden

jeg fikk KID nummer på mobilen, men det står at det er ugyldig når jeg skriver det inn på nettbanken. Hva skal jeg gjøre ? :)

• Alex Matheson
    Alex Matheson et par måneder siden

Hei. Vi har sendt deg en ny sms med korrekt KID nå. Enkelte brukere fikk dessverre beløpet to ganger i stedet for KID + beløp.

• Hanne Erfjord
    Hanne Erfjord et par måneder siden

Tusen takk, det funket nå :)

• Alex Matheson
      Alex Matheson et par måneder siden

Siden du har Klarna betaling, kan du også prøve å legge inn ekstrabeløpet og prøve å få Klarna til å godkjenne igjen.

• Selvendra Kanesamurthy
    Selvendra Kanesamurthy et par måneder siden

Det står Klarna gebyr på 69 kr to ganger på ordre listen min. Kan dere få fikset det :)

• Kristine Clason
      Kristine Clason et par måneder siden

Samme problem har jeg, bare klarna gebyr x3 ganger og frakt 1 gang....

• Anneli Isaksen
    Anneli Isaksen et par måneder siden

når tid kommer pakken i posten?

• Hanna Russedress

Klarnagebyret vil bli slettet.. :) Jeg kan dessverre ikke si noe eksakt dato men noengang i mars.

• Selvendra Kanesamurthy
    Selvendra Kanesamurthy et par måneder siden

ok, tusen takk :)

• Andreas Bergersen
    Andreas Bergersen et par måneder siden

Jeg fikk feil kid nummer for å betale klarna gebyren på 69 kr. (betalte også inn til dette før jeg fikk info om at det var feil). Fint om vi kan få fiksa dette :)

• Ingrid-Elise Johnsen
    Ingrid-Elise Johnsen et par måneder siden

Hei, jeg har betalt for det som var i handlekurven for 1-2 uker siden.. åsså fikk jeg melding av dere om at jeg har ubrukt rabattkode på fleece og andre ting i handlekurven min? noe jeg skal gjøre da? skjønte det ikke helt :p

• Emilie Kongsli
    Emilie Kongsli et par måneder siden

Hei, jeg er med i russestyret på skolen min og har fått 600kr i rabatt hos dere. Jeg har lagt inn varer + tatt med frakten så summen jeg skal betale er null. Jeg er under 18 så jeg får ikke brukt klarna. Hvordan skal jeg gjøre det så jeg får bestilt varene uten å betale?

• Mari Fossland Gartland
    Mari Fossland Gartland et par måneder siden

Prøve å endre betalingsmåten te klarna (som æ egentlig valgt i utgangspunktet), men får likevell både epost og meldinga der det står at æ må husk betalingsfristen. ska gjør med det?

• Karoline Svalland
    Karoline Svalland et par måneder siden

Hei.. jeg har i hele Januar prøvd å endre betaling til faktura, fordi jeg ikke har hatt nok penger på kortet. Det eneste som har kommet opp er: Feilkode: 3107 og nå er fristen ute. må jeg betale full pris?

• Daniel Oliver Sunde Jacobsen
    Daniel Oliver Sunde Jacobsen et par måneder siden

(innlegget er slettet)

• Hanna Russedress

Hei! Hvis dere har problem med betalingen ta kontakt med oss på support@russedress.no :) Ønsker du tilbakebetalt må du også sende oss en e-post med ditt kidnummer og kontonummer.

• Ryan Wahl
    Ryan Wahl et par måneder siden

Noen som vet om man må betale FØR man får varene?? Jeg har bestilt innen klarna, så regner med jeg får faktura når det kommer?? Noen som vet?

• Hanna Russedress

Hei! Man skal betale man får varene eller ha valgt klarna, ta kontakt på support@russedress.no så skal vi hjelpe deg :)

• Haakon Rolvsjord
    Haakon Rolvsjord et par måneder siden

Hey. Jeg ser på hovedordren min, og der står det at den er "Avsluttet". Regner med at dette betyr at den er sendt?

• Jenny Bonsak (mangler)
    Jenny Bonsak et par måneder siden

Jeg trodde hele poenget med klarna var at man kunne betale etter at man hadde fått varene? Likevel har jeg sett at det står at ingen varer sendes ut uten at de er betalt? Dessuten står ordren min som "avsluttet"? Hva er dette for noe?

• Elisabeth Alexandersen
    Elisabeth Alexandersen et par måneder siden

Hei. Sendte noe i retur oss dere for over 1 mnd siden. Og betalte da 175 kr for å sende. Hvorfor må jeg da betale 99 kr, for å få den hit? Trodde de 175 kr var for frakt frem og tilbake?

• Hanna Russedress

Hei! Avsluttet innebær at vi har skrevet ut pakkseddelen og ligger på lager og venter på at bli sendt. Når den er sendt finner du en sporingslink i handlevognen. Hvis du bruker klarna har du "betalt" ordren inne i handlevognen. Du ser at det står restbeløp o :) Dere betaler på posten returen inn til oss og vi sender ut til dere når dere har betalt inn 99,- til oss. Du kan ikke kjøpe frakt frem og tilbake på posten.

• Iselin Nikolaisen (mangler)
    Iselin Nikolaisen et par måneder siden

jeg hadde lagt inn klarna, men det står fortsatt reservert å restebeløp i handlevognene, hadde også sotte at varene skulle sendes til skolen nå går det bare å sende de hjem ?? er det bare problemer med klarnaen ? vist jeg betaler med visa i stede nu, når æ å få pakken før 1 mai da??

• Iselin Nikolaisen (mangler)
    Iselin Nikolaisen et par måneder siden

kjenner jeg blir irriter å forbanna av det styre her, får ikke noe svar fra den support eposten dokkers heller

• Siri Hjelset (mangler)
    Siri Hjelset et par måneder siden

Hei! Jeg har brukt klarna, men har ikke betalt noe. Blitt litt forvirra. Får man faktura når man bruker klarna eller må man betale på forhånd.

• Hanna Russedress

Hei! Gi meg tilbakemelding med din e-postadresse så skal jeg dobbelsjekke e-posten du har sendt inn til oss. Ordren står som "betalt" når du har brukt klarna. Men du betaler på faktura senest to uker etter vi har sendt ut klærne. Fakturaen blir sendt ut på e-post.

• Henriette Numme Halvorsen
    Henriette Numme Halvorsen rundt en måned siden

Hei! Jeg bestilte noen varer fra dere som jeg fikk i dag, og jeg skulle betale med faktura. Faktura lå ikke sammen med pakken, får jeg faktura senere i posten da?

• Siri Hjelset (mangler)
    Siri Hjelset rundt en måned siden

Hei jeg sendte epost til dere på support@russedress.no, men har enda ikke fått svar. i meldingen spurte jeg om bestillingen min fortsatt gjaldt siden jeg trykte på klarna altfor sent. Og om jeg i det hele tatt vil få bestillingen min? Kunne du/dere heller ha svart her. for jeg merker at dere svarer mer her, enn på eposten. :D Mvh Siri Hjelset

• Hanna Russedress
    Hanna Russedress rundt en måned siden

Fakturaen blir sendt på e-post :) Beklager sent svar Siri, du har fått svar av oss ;)

• May Meisingset
    May Meisingset rundt en uke siden

Jeg får ikke "brekreftet" bestillingen, ønsker å forhåndsbetale med kort...