Connect with us

Ukategorisert

«Ikke undervurder russen!»

 

Etter et par artikler i Romerikes Blad om presset på dagens russ, slår daglig leder av Russeservice, Ole Jørgen Smedsrud tilbake mot kritikerne. I et intervju  forteller han at han ikke kjenner seg ikke igjen i beskrivelsen av en kynisk bransje.

Ifølge Russeservice er det opp til russen selv å gjøre rasjonelle valg når de skal beregne hvor mye penger de skal bruke i russetida.

– Russen etterspør produkter vi leverer. Som alle andre leverandører markedsfører vi produktene våre. De er myndige og kan stemme ved stortingsvalg. Da bør vi også ha tiltro til at de gjør rasjonelle valg når de feirer at mange års skolegang er over, sier Smedsrud til lokalavisa.

Smedsrud peker også på Russeservice sin klare returrett, som skal hindre at russen angrer på forhastede beslutninger.

– Russen har normalt tre måneders bytte- og returrett når de handler hos oss. Da har de god tid til å ombestemme seg om de skulle angre på kjøpet.

Han synes heller ikke at linker til russeleverandører og bedrifter som søker dugnadsarbeid, slik at russen får tilgang til mer penger, er problematisk. Heller tvert i mot!

– Vi opplyser russen hvor de kan henvende seg for andre tjenester, for eksempel russelåter. Vi selger ikke russelåter eller russetreffarrangement. At russen jobber dugnad, tror jeg de fleste mener er positivt.

 

RUSS 2016 ELLER 2017?: Registrer deg her

Continue Reading
Advertisement
You may also like...

More in Ukategorisert

To Top